dimecres, 3 d’abril del 2013

PUNTS DE LLIBRES I TAGRETES SOLIDÀRIES

Hola! Avui us ensenyo els punts de llibre i les targetes que he fet per al Reto de las 3 flores, que un any més va destinat a Sant Joan de Déu. S'havia de fer un punt de llibre, per a repartir entre els nens i nenes hospitalitzats a la planta d'oncologia, i amb els punts, fer dues targetes que es vendran a la botiga que hi ha a Sant Joan de Déu, i on els diners van destinats a aquesta planta. 
La meva filla petita va estar-hi ingressada al poc de néixer i encara ara els hi estem tant agraïts! Així que no m'ho vaig pensar gens!
A mi m'agraden com han quedat! Espero que els que ho rebin també.












Ja ho veieu, papers bonics, embossing, washis, cardstock, distress, tintes en spray, segells.... De tot una mica!

10 comentaris:

  1. Moltíssimes gràcies Mariona!!!! Molt feliç de la teva aportació al repte solidari, són maquíssimes! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu Gigi!! Ho he fet encantada de la vida!!
      Petons grossos!!

      Elimina
  2. molt maco tot, enhorabona !!
    la tarjea de feliditats està feta amb whasi-tape?? m'encanten els colors...
    una abraçada,

    Sònia (dona't bon temps.blogspot.com)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sònia! Moltes gràcies! Doncs si, són washis!
      Vaig comprar un pack de colors llisos i ja venien aixi en cercle cromàtic. Són uns colors molt bonics!

      Elimina
  3. M'agraden moltíssim Mariona !!! El del regle de colors m'encanta en especial !!!

    Petonets

    ResponElimina
  4. Precioso!!! Muchas gracias por tu aportación!!!
    Un beso!!!

    ResponElimina
  5. Vamos coincidiendo en varios sitios (el mejor reto del mundo, álbum pequeñas memorias...)y me encanta tu trabajo.
    Así que tengo que darte un regalito si o si.
    Pásate por mi blog a buscarlo.
    Un beso
    http://descrapyotrascositaslindas.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jolin Pilar! No se ni que decir! Mucjissimas gracias!!! Ahora me passo por tu blog. Un beso enorme!!

      Elimina
  6. que bonitos.. y que lindos colores..!! lindo dia..!

    ResponElimina