dijous, 16 de maig del 2013

MINI

I una altra vegada m'han demanat aquest mini que té tant d'èxit. Ja no sé quantes vegades l'he fet... La veritat és que és una monada, i té moltes possibilitats!
Aquest cop era per a una nena molt petita. Li he canviat els tags per targetes troquelades a la vora. Tot el demés com sempre, si el voleu fer, el tutorial és de l'Elena, el podeu seguir aquí.
Els papers són de la col·lecció Hello Summer d'Echo Park, sí, en sóc fan incondicional, i aquesta col·lecció en concret em té el cor robat. 
Les targetes de les butxaques són amb uns papers d'un pad de BoBuuny, i com que per darrera eren blancs, els he entintat i enganxat una filigrana.










2 comentaris:

  1. Ainss sí que t'entenc !!! Són moníssims, jo encara tinc algun paper que el guado "como oro en paño" M'encanta com t'ha quedat d'alegre i el troquels de les targetes monísim !!!

    Petonets

    ResponElimina
  2. És molt bonic, la veritat es que els papers hi queden genials! Felicitats

    ResponElimina