diumenge, 30 de juny del 2013

FI DE CURS

El divendres vem fer l'última reunió de l'escola Bressol de la meva filla petita. Els pares vem regalar una samarreta molt xula a les mestres i jo vaig fer les postals.
Vaig utilitzar els papers de la col·lecció "Country drive" d'Echo Park, com no. És una col·lecció preciosa, amb un punt naïf que m'encanta. Ideal per l'escola bressol. La base és de cardstock i a sobre el paper amb les cantonades rodones. 
A la part dreta vaig troquelar una rodona amb festó i a dins una rodona simple i hi vaig estampar BON ESTIU amb embossing negre. Un cordó amb un llaç i ja està.Al darrere hi vaig estampar tots els noms dels nens de la classe.  
Ben senzill, al més pur estil Clean and Simple! 




                  A dalt, de perfil, i a baix totes 4. 


A última hora vaig fer els sobre. Improvisats al 100% just abans de sortir de casa. Paper vegetal irisat i enganxat pels costats amb washis. I per tancar, el mateix, però amb washis de petonets!
 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada